2008. dec. 13.

Éj királynőjének tükre

Sikerült fotózni, no nem napsütésben, de legalább természetes fényben...
Életem első peyote befoglalása!!!
Amit befoglaltam, az valójában egy hajgumi dísze volt :DD, de nagyon megtetszett, gondoltam, gyakorolni jó lesz; igazából tényleg egy tükör lehetne, csak egészen feketébe hajló sötétkék színű.
Ezt vettem körbe peyote technikával, fémes sötétkék delicával, fekete 15/0 kásával; majd ezüst delicával és irizáló kék-fekete csiszivel díszítettem körbe, szerintem tényleg olyan lett, mint egy rámás tükör, csak piciben...






Köszönet Szilunak, amiért a kezdő lépéseket lerajzolta itt (4062.hsz)

5 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon gyönyörű lett!!!

- egy robot - írta...

Fú, ez igazán szuper lett.

vezsuzsi írta...

Ez tényleg gyönyörûûûû!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Köszönöm mindenkinek a kedves visszajelzéseket :)

Névtelen írta...

Nagyon szép!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...