2009. máj. 28.

Virágos peyote szett swarival - minta

Nővéremnek vannak elképzelései :)
Lyukas közepű háromszöget kér medálnak, piros-ezüst színben, ám virágmintával, swarival a közepén. (Na jó, utóbbit én képzeltem hozzá pluszban.)
És karkötőt, hozzá illőt.
A mintát már megrajzoltam hozzá, a gyöngyöket megvettem, a kivitelezés hamarosan indul!

A karkötő mintája a kívánt méret eléréséig folytatandó!

A háromszöget pedig körben kell elkezdeni, és alul összeér, csak rajzolva nem...
Fűzéshez segédlet Marie Cybertől:
1. oldal
2. oldal

23 megjegyzés:

BéKata írta...

nagyon-nagyon jóóóóóóóó!!! meg fogom fűzni!!!

Évi írta...

Én is kivitelezem!!!
Köszönöm a mintát!!!

Miss Bristling írta...

Merci pour tous les jolis schémas...
Tu es super douée. Un grans bravo !!!
Amitiés
Teresa

Kiss Antalné írta...

Köszi!! Én is megfűzöm!!

Unknown írta...

Én is épp egy új háromszög készítésén gondolkodtam. Köszi a mintát!
Pusza!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Köszönjük szépen a mintát! :) Én is kipróbálom! Szuper aranyos! :))))

La Joya írta...

Super Danke für die tolle Anleitung
Liebe Grüße Andrea

Ági mama írta...

Hú de klassz!! Kösz a mintát!!

rongyilla írta...

épp tegnap/ma készítettem/készítek egy háromszög medált, de lehet, hogy ezt is megcsinálom majd :-) nagyon aranyosak a virágocskák ;:-)

Sylvie írta...

Thanks a lot for these beautiful patterns!

Christina írta...

Szia!
Nagyon jók a minták, újabb terveim közé vett alkotmányok :D :D

Hobbi-Tünde írta...

Köszönöm szépen, ez nagyon tetszik! Kedvet kaptam a fűzéséhez :)

Tímea írta...

Köszi! Nagyon jó ez a minta! Kedvet csináltál egy kis peyote fűzéshez.

Lerika írta...

Nagyon szépen köszi!!!!!:-))

....zur Zeit ist es die Sticki von Janome die mich ganz fest im Griff hat..... írta...

;-)) Vielen lieben Dank.... wunderschön...

Many many thank´s... amazing ;-))
liebe Grüße Andrea

Miss Touchatou írta...

merci pour ce partage,bises

Kiscsillag írta...

Köszi a mintát! Nagyon tetszik!

ireneli írta...

Precioso este esquema. gracias.

Ringlet írta...

Én is köszönöm a mintát!
Esetleg elárulnál annyi kulissza titkot, hogy mi a tervező program neve, amivel ezt készítetted?

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

EasyBeadPatterns a neve, keress rá google-val, ingyenesen letölthető.
A swarikat azonban utólag szerkesztettem bele Adobe Photoshop segítségével :)

Ringlet írta...

Köszönöm a válaszod! Nagyon kedves vagy! :-)

Névtelen írta...

Helló le tudod írni vagy meg tudod mutatni hogy hogy kell ezt a gyöngyfűzési technikát alkalmazni? nagyon koszonom

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Itt van egy jó kis leírás az alapokról:
http://www.beadpatterncentral.com/peyoteprimer.html
A lap alján a Next-re kattintva jön a többi rész :)

A swaris részekhez itt van leírás:
http://storage.canalblog.com/96/31/89620/22709951.jpg

Szigetszentmiklóson tartok tanfolyamokat, ha esetleg személyesen könnyebb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...