2010. ápr. 6.

Kreatív blogger díj

Zsuuu-tól kaptam, köszönöm!
A szabályok:
1, Meg kell köszönnöm a díjat!
2, A logót ki kell tenni a blogra.
3, Be kell linkelnem azt akitől kaptam.
4, Írnom kell magamról 7 dolgot.
5, Tovább kell adnom 7 embernek.
6, Be kell linkelnem őket.
7, Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Hét dolog... bármi?
1. Csokifüggő vagyok :)
2. És kávéfüggő is ;)
3. Mint kiderült, flegmatikus típusú ember vagyok.
4. Hobbiból kórust vezetek, tudok harmóniumon játszani, gitáron valamennyire és furulyán is.
5. Legfőbb célom, hogy itthonról dolgozhassak, saját vállalkozásban, ezzel szolgálva férjem és 3 gyermekem érdekeit. (Na meg a magamét is ;)
6. Szeretek még olvasni, jó filmeket nézni a férjemmel (hogy aztán megbeszélhessük), kirándulni a természetben.
7. Végül, de nem utolsósorban: hívő keresztény vagyok, református gyülekezetbe járunk.


Azonban ha nem haragusztok meg, nem adom tovább, mivel gyorsan többszöröződik a díj, hamar betelíti a bloggert, eljut szinte mindenkihez...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...