2010. szept. 29.

Iza-féle nyaklánc

Ennek is története van.
Az egyik óvó nénink is hozott nekem javítanivalót (lsd. a mai nap másik bejegyzését lentebb), egy szép nyakláncot, aminél elszakadt a cérna.
Miközben javítottam, egyre inkább megtetszett a mintája, pedig korábban azt mondtam, gyöngygallért nem fogok fűzni, nem nekem való. Végül félretettem a tervezett karkötőt, és hamar megcsináltam ezt a gallért!
Annyira tetszik, hogy legszívesebben megtartanám; farmerhoz ideális, az ezüst kása és a csiszoltak csak úgy csillognak, és hihetetlenül jól mutat nyakban!


Ha valaki ismeri az eredeti mintát, megköszönném, ha megosztaná velem!

11 megjegyzés:

Kiss Antalné írta...

Szia!
Az eredeti minta neve: Ukrán leveles.
Küldj mail címet és megkapod a mintát! kissarozi@gmail.com

Unknown írta...

Na ugye! Ügyes vagy! Szerintem visszajön ennek a divatja. Ha rajtunk múlik visszahozzuk! :)

Artquincalla írta...

Pretty!!!

Ládikó írta...

Gyönyörű lett! :-)

Erga írta...

Ez nekem nagyon tetszik, gratulálok!

Monessa írta...

Nagyon szép lett! A kék szépen mutat benne!:)

POÉ írta...

Nagyon szép lett !
Az ukrán levelesnek több változata létezik , de szerintem az egyszerű néha a legszebb !
Becsülni kell a népi gallérokat , mert csodásak, mégha némelyikkel sok is a macera !!!

Gabriela Swoboda írta...

Oh my God, this is soooooo beautiuful. Congratulation on this wonderful set.

LUCY írta...

Este es un trabajo fasciane....precioso......

Marilla írta...

Kedves Manó!
Nagyon jól tetted hogy megfűzted mert csodaszép lett .Fura mert én is idegenkedtem a gallérok fűzésétől pedig nagyon szép láncokat lehet kihozni belőllük.

NemVal írta...

Jó, hogy megfűzted! Nagyon mutatós változata lett az eredeti ukrán mintának! Gratulálok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...