2010. okt. 28.

Horgolmányok

Egy kedves ismerősöm kért nagyobb horgolt kitűzőt, fekete alapon lila középpel.
Sokáig keresgéltem megfelelő virágminta után, ami elég tömör, elég nagy, és elég mutatós is.
Tegnap került fel egy szuper minta a Barka Fonal horgolósulijába, amit azonnal kipróbáltam -és ezzel meglett a tökéletes alap a kitűzőhöz!

A kitűző-virág után kellett még egy virág, a virág pedig kívánta a sapkát is :)
Persze, türelmetlen lévén, nem vártam meg, míg visszakerül hozzám a 4-es horgolótű, "3-assal is jó lesz!" felkiáltással estem neki tegnap.
Mára már csak a széle fogyasztása volt hátra, persze a minta szerinti felére fogyasztással túl kicsi lett volna, így módosítottam ezen a soron, a többi stimmelt!
A fazon persze más lett így...

A kéznél lévő egyetlen modell a 3 évesem, bár nagy neki -rám való-, még így is jól áll neki :)

5 megjegyzés:

horimarika írta...

Nagyon nagyon jók! Én mostanában amúgy is szerelmes vagyok a horgolt cuccokba... Persze, nem vagyok olyan ügyes, mint te. Nekem anyósom horgolgat... Ja, a sapi modellje szuper! Csinos!

Marilla írta...

Nagyon ügyes vagy ,mindig megnézem a horgolásaidat ,ez a sapi is szuper .

Ládikó írta...

Szuper mindkettő! :-)

Edit írta...

Nagyon szépek!!!!!

LUCY írta...

Muy bonito, me encanta este tipo de combinaciones tela con pedreria....genial.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...