2011. jan. 27.

Norina horgolt-fűzött szett + JÁTÉK!

Részekben már jó ideje készen van, tegnap sikerült befejeznem.
A ráadás, hogy a fűzött közepéhez már a mintát is megrajzoltam, keresd új Meska boltomban:
http://manominta.meska.hu

Segítséget is szeretnék kérni tőletek! Egy kicsit meg kéne bolondítani ezt a horgolt-fűzött kifejezést, valami jó nevet találni neki.
Aki értékelhető ötletet ad, azok között kisorsolok egy horgolt-fűzött fülbevalót - hogy pontosan milyet, az még legyen meglepetés ;)
A határidő legyen február 6. vasárnap, sorsolás febr. 7. hétfő!

14 megjegyzés:

LUCY írta...

Maravilloso y original....

horimarika írta...

Finom, nőies szett lett.
Én az ilyen ékszereket simán 'kombi'-nak hívom...

marlen írta...

sarki csillag

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hű, nehogy félreértés legyen: nem konkrétan ezt a szettet kell elnevezni, hanem azt, hogy összekombinálom a gyöngyfűzést és a horgolást!
horgolt-fűzött kitűzők
horgolt-fűzött gyűrűk
horgolt-fűzött nyakláncok
stb.
helyett kéne valami frappáns :)

Gabriella írta...

Mivel a fűzés és a horgolás is tűvel készül, én azt a nevet adnám, hogy "Játék a tűkkel" vagy "Tűjáték". Nekem ezek ugrottak be elsőre! :)

smonci írta...

Kettő az egyben??

Névtelen írta...

Az első, ami eszembe jutott: " MIX ", mivel két technikát mixelsz össze :)

Üdv.: Huszák Eszter

ekszerlada írta...

Nekem Horgifűz vagy horgofűz vagy horgfűz jutott eszembe.De leghamarabb a horgifűz pattant be,mert kombinálva van,de a horgofűzből is lehet tudni szerintem,hogy mi lehet vagy nem?
Pont énis azon törtem a fejem,hogy lehetne kombinálni a fűzést a horgolással:))

Nagyon aranyos a szett

Kisnyul / Andi írta...

gyorgolás

A férjem ötlete, nekem nem jutott még eszembe semmi érdemleges, de agyalok....

Csillus írta...

Koktél
Nagyon kíváncsi vagyok a többiek mit találnak ki.
Izgalmas!!!!

Klára írta...

Crosti (Kroszti)? (Crochet-horgolni/horgolás ill. stiched-fűzött)
Magyarul nem jutott értelmes dolog az eszembe. Hacsak nem a Hofü? :o))

Lara írta...

MIvel a gyongyhorgolas egyebb igy legyen horgoltgyongyok

Ami írta...

Én fordítva gondoltam: fűzgolt :) Mint FŰZött és HORgolt.

Ágnes írta...

Én így első nekifutásra a Füzikére gondoltam, ez kicsit vicces, vagy Crochet Perle, ez francia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...