2011. aug. 26.

Szavazás

A Barkafonal által szervezett TarkaBarkaNyár játék a végéhez ért, így a nyár folyamán beérkezett összes alkotásra lehet szavazni 2011. augusztus 31. éjfélig. Két helyen lehet szavazni, azt válaszd, amelyik szimpatikusabb :)
1) Szavazás a facebook-on:
A Barkafonal facebook képtárában is fenn vannak a képek, ehhez az oldalt előbb "lájkolni" kell.
Ezek az én munkáim:
Gyerekkalap
Möbiusz stóla
South Bay Shawlette kendő
Bohókás Korongok ékszerszett

2) Szavazás a Barkafonal weboldalán
A szavazáshoz regisztrálni szükséges az oldalon, és sajnos elég hosszan tölti be a fotókat, illetve sokat kell görgetni, mert nagyon sok alkotás van feltöltve.

Mégis, ha szeretnétek támogatni, akkor kérlek keressétek meg az én munkáimat (ezek egymás után vannak valahol középtájon):
Kriszta Gyerekkalapja
Kriszta South Bay Shawlette kendője
Kriszta Möbiusz stólája
Ő pedig jóval lentebb, a képtár végefelé:
Kriszta szettje

Persze vannak nálam ügyesebbek és tehetségesebbek, ám mivel egész augusztusban csak horgoltam, most fontos visszajelzés lenne számomra ez a megmérettetés :)

Előre is köszönöm!

2 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Szavaztam, drukkolok!

Faragó Nóri írta...

Szia Kriszta! Mindenhol szavaztam, mert szeretem a munkáidat! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...