2011. dec. 20.

Könyvjelzősereg

Becsapós, mert csak az egyiket fűztem ma :) A többi bogyót már bemutattam, van, amelyik már évek (?) óta várja sorát... megfűztem mondjuk kíváncsiságból, de úgy maradt, szétvágni meg nem akartam.
Mindegyik apró ajándék lesz: holnap, utolsó ovis-sulis nap apropóján lepjük meg ezekkel az óvó néniket (2+1 dadus), tanító néniket (gyerekenként 2-2) és a zenetagozatos tanár nénit (a két iskolásra jut egy :D ), azaz összesen 8 pedagógus.

Őket mutatom külön is, az alsó az eredeti Lencsés Odett (kicsi és nagy), mikor megfűztem, írtam, hogy nem találom a helyüket. Most megleltem!
A felsőt már a prototípus alapján fűztem, sőt, fotóztam is a fűzés menetét, így szilveszterig remélem elkészül a mintája is. Mit is főzzön fűzzön újévre a gyöngyös lány, ha nem lencsés bogyót?

3 megjegyzés:

Bebi írta...

Szuper mindegyik!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty collection!!!! pretty colors!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikus kollekció az a zöld különlegesen nagyon szép!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...